Testing!

Testet började: 16:41
Ditt namn:
  Louise
Din ålder:  16 just nu
Födelsedag: 10 augusti
Syskon:  två bröder
Hårfärg:  vetefan, vill typ färga! :O
Ögonfärg: blå?gråa?
Skostorlek: 39-40 typish

Förhållanden
Vem är din bästa vän?
Daniel
Har du en pojkvän/flickvän? Ohyes<3
Hur långt var ditt längsta förhållande? Det jag har nu :*
Vem kysste du senast? Sötnosen Daniel<3

Grejer
Var shoppar du helst?
Olika
Har du några tatoos eller piercings? Naveln, och 3 i öronen
Hur många skor har du? hm, 10?
Hur många par byxor har du?  några st, men ett par nya, hela, nu :D

Favoriter
Färg:
Gillar många
Mat: Typ all mat, nu är jag feting sugen på SUSHI!
Killnamn: Daniel is the shit
Tjejnamn:  Vene, Louise är nice
Ämne i skolan: Inget spec typ
Klädesplagg: Gillar mina nya byxor än så länge,
Sport: Orientering är great
Musik: Olika
Fras/mening/uttryck: hm, just nu... Vet inte, vad har jag just nu? :P
Raggningsreplik: Dom får bara baby höra ;)

Har du någonsin

Snusat? nej
Rökt?  nej
Hoppat bungeejump? nooo
Brutit mot lagen? vetefan, har jag säkert
Nakenbadat? yes box
Varit kär? ja nu, mega<3
Börjat gråta för att få som du vill? typ inte?

Extra

Vad använder du för schampoo? sånt där grönt, fructis?
Vad är du mest rädd för?

Tio första
Första bästa kompis:
 Louise
Första bil:  Har inte haft någon bil ännu
Första kärlek: Daniel<3
Första husdjur: Hund
Första semester: Grekland tror jag det var
Första jobb: Har inte haft något jobb


Nio sista
Sista alkoholdrycken:
vet inte, öl tror jag :S
Sista bussturen: fredags
Sista filmen du såg: Dinosaurier eller va den heter imorse med baby :)
Sista ringda telefonsamtal: mami
Sista bubbelbadet: länge sen fan
Sista spelade cd: justin timberlake tror jag faktsikt ligger i :P
Sista kyss: för några timmar sen med daniel :*
Sista måltiden: pan pizza för nån timme sen
Sista gången du grät: kommer inte ihåg, och det är bra tycker jag :D

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Varit på tv? jafan ;D
Fått ditt hjärta krossat? nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det? aldrig
Busringt till nån? hhaha, yeaaaaaaah

Sju saker du har på dig
1.
trosor
2. strumpor
3. mjukisbyxor
4. linne
5. bh
6. armband
7. ringar         
              
Sex saker du gjort idag
1.
haft det jävligt kuli med baby vid datorn inatt
2. sett ett peddo från polen runka i camen :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
3. dödat myror
4. spelat cs
5. åkt hem från baby
6. sett på en bra dinosaurie film

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning)
1.
Daniel!
2. iPoden
3. mat :$
4. sommar o sol 
5. vara med daniel, allt med daniel fan! 

Tre val
Svart eller vit?
båda två fän
Sommar eller vinter? Sommar FFS
Choklad eller glass? Choklad, men glass också ju!

Två saker att göra innan du dör

1. vet inte, men
2. jag kommer nog på något

En sak du ångrar
vene riktigt

Tested slutades: 17:03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0