Ola Rapace in the city

Kom till skolan, hade en lektion i 50 min. Sen hör jag att religionen är inställd! Och inte fan stod det på något mail igårkväll, utan hade tydligen skickats imorse! Jävla shitfuck som skickar på morgonen, då är man dum i huvudet. Tror knappast att någon hinner läsa på morgonen. Så jag fick damp som fan, eftersom jag hade tid hos skolsystern klockan ett. Så jag ringde henne, så jag fick komma dit då som tur var.
Men så när jag kommer till Cyber Norra, då är fucking religons läraren där! Hon möter mig, inte fan säger hon något heller, och hon har med sig sin dotter. Jag fattar inte! det är ju fan som om hon skolkar! Jävla fitt Cyber!
Mötet gick iaf bra, sen mötte jag Daniel och åt mega god lunch med honom. :D Sen drog jag till farsan och packade och är nu hos morsan.
Juste, när jag gick från Daniels skola mötte jag en kändis! Haha, jag blir sjukt uppspelt :P Han såg annorlunda ut från alla filmer jag sett honom i, typ välklädd och precis när han gick förbi mig satte han påm sig solglasögon^^
Ola Rapace, honom känner väl ändå alla igen!

Kommentarer
Postat av: Emy

Haha, jag blev också förvånad =P Men jag har bara sätt det 1 gång.

2009-04-27 @ 21:00:28
URL: http://deardevil.devote.se
Postat av: becca

sv: japanska xD deras engelska är ju inte så värst bra... ;)

2009-04-28 @ 16:10:30
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0