Vårtecken! :D

Filmen på engelskan, nu kommer Kirsten Dunst och är med också! :P För ni som inte vet vem hon är är hon kanaske ganska känd för sina roller i Spiderman filmerna^^ Men nu var hon en liten flicka, som blev vampyr! XD
Diktläxa i svenskan till på måndag, nemas problemas, jag gillar att skriva dikter. Vi fick läsa lite ur boken som förre årets ettor skrivit sina dikter i, mycket bra fanns det där tycker jag :)
Sen sug franska, trodde det bara skulle bli jag med tre killar men så kom Rafif :) Gick fän bra även fast jag inte hade fått läxan, men kunde endå ganska mycket :D
Sen hem, fucking jävla shit morsa som satt bakom mig på bussen med hennes dotter. Och hon råkade typ spilla yoghurt på sin nya jacka, morsan skrek och fan, det tog aldrig slut. Hon var så jävla dum, sen började flickan gråta och jag tror hon sa; jag vill inte ha dig som mamma längre.
Fan, då måste det va illa, gosh ville bara skrika åt morsan, men ville inte för då skulle morsans aggressivitet över att jag lagt mig i gå ut över dottern sen. Aldrig att jag skulle vilja det, jag vet alltför väl. Jag hatar personer som INTE ska ha barn! Önskar jag hade sluppit en sån kärring i mitt liv.
Sen hämtade morsan mig vid bussen, och! Jag såg först: TUSSILAGO sen EN CITRONFJÄRIL!!!!!! :D Gosh, jag är mega glad, de två saker som för mig är mest vårtecken!!!! :D Åh vad najs, och det är fan 18,7 grader hos mig utanför dörren nu! :D Nice price!
Nu ska jag snart ta tåget till stan, träffa baby, dra till honom, vara med honom <3
Sen måste jag skriva ut geografi papper, typ 10000st, och skriva lite samhälle så jag har något tills imorgon iallafall, men det är ju inget på tv idag så det ska nog gå. Tror även jag har hittat en sak som jag ska pröva tänka på om jag verkligen inte vill eller pallar göra läxor eller jobba i skolan. Får pröva det ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0