Whatever

Juste, hade fått ett brev från skolsystern på Norra om att jag skulle på hälsokoll eller något, tror det blir på måndag också, det är bra.
Hade också fått min internet kod till internet banken, ska se om den funkar och se hur mycket pengar jag har kvar.
Sen ska jag fråga farsi om han kan vara snäll och fylla på min mobil med kompis, hann inte i stan eller i vallentuna för nästa grej jag skulle åka kom på en gång. Så typiskt när man behöver lite tid på sig, menmen, annars får jag väl fixa imorgon. Fast har ju ca 130 kr på mobilen ändå...
Whatever, nu ska jag kolla på The Hills, antingen på tv om de är ett bra avsnitt eller på datorn.
Kanske ska lägga upp en megabra låt först, svensk hiphop är bra.
Jag saknar Daniel :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0