You

Fucking shit vad det stör mig att folk inte kan hålla fingrarna i styr. Man ska fan inte rota i andras grejer. Speciellt inte slänga dom heller! Det är ju fan mitt rum.

Pallar inte att man måste till skolan imorgon. Någe fucking FN rollspel eller vad det är. Gah, hatar samhälle.
Dagen har varit otroligt seg och dryg. Med några få bra stunder.
Och jag har bara kännt mig allmänt lame.
Pallar inte.
Bara det blir sol imorgon så kommer mitt humör bli bäst.
Sen så får jag ju träffa baby också, inget slår det!

And I can't sleep
I need to tell you
Goodnight

When we're together, I feel perfect
When I'm pulled away from you, I fall apart
All you say is sacred to me
Your eyes are so blue
I can't look away
As we lay in the stillness
You whisper to me


So many nights I cried myself to sleep
Now that you love me, I love myself
I never thought I would say this
I never thought there'd be
You

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig :)<3<3<3

2009-04-07 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0