090813

Födelsedagen var great! På morgonen var jag ute med Louise och gick med Socker, sen hem och duscha och fixa tårta. Sen kom Daniel!  Efter ett tag blev det fika, och fick mega najsiga presenter, massa fina saker av mami, fredrik o matz, och baby hade najsigaste lådan där det låg maaaaaaaaaassor av underbara saker som jag är fett glad över! :D <3
På kvällen bar det av till papi, och jag fick min mobil! Yes, den är feting najs!
Nu har jag varit med Daniel i 2 underbara dagar och när jag kommer hem så är mitt godis jag fick av Daniels mor i present borta! Jag ska ha reda på vem det var och kmr förbjuda denne person att vistas i mitt rum då jag inte är hemma!
För helvete, kan väl inte vara så svårt att låta bli lite godis! :@

Kommentarer
Postat av: daniel

du msåte ta redap å vem !!!! man snor inte någon annans godis !!!!!! >.< så e det bara <3<3 puss baby<3 :)

2009-08-13 @ 17:32:57
Postat av: Louise

haha klart jag ska baby ;D :* <3

2009-08-13 @ 17:53:13
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0