Imagine

Helgen började med baby i stan, vi åt GOD mat, sen kolla vi filmen som jag skrivit om nedan. Sedan bar det av hem till sötnosen och där hade vi det bääääst så in i helvete med allt! <3
Lördagen började lika bäst, vi chillade och på kvällen bar det av hem till Adam där det var lite grillparty, typ, adam, jag, daniel, några tjejer o killar från adams skola/klass. Kul som faen och jag ägde på TP så hårt, och det blev mycket garv. Så najs :) Sedan sov vi där och vid elva eller nått imorse drog jag och baby hem till honom och chillade och hade det najsigast :)
Nu ska jag nog duscha, och sen kanske jag ska fixa lite nya filmer till mobilen eller något.
Och jag pallar verkligen, verkligen, inte en ny skolvecka.

det känns som jag har misslyckats så himla mycket
som att det finns så jävla mycket mer att göra, att ta del av
men som jag aldrig fick chansen till
aldrig vågade
känns som det finns så mycket jag har att uppskatta
men det dåliga väger oftast mer än det som är så bäst
men det finns ju så mycket bäst, varför i helvetet ska man
fokusera på det dåliga
det ska man fan inte, nu ska vi fan ta och ta del av det roliga
och det som är bäst här i livet
nu fan ska jag leva livet.


Kommentarer
Postat av: mikkiela

åh jag körde förbi dig och daniel idag :D runt tolvtiden på bron i brottby :)

2009-08-30 @ 21:32:44
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: daniel

baby den här helgen måste vi göra om så himla hååårt!!!!1 :D:D:D:D:D<3<3<3 det var så grovt bäst med dig :):) tack för allt älskling <3<3:D:D:D

2009-08-30 @ 21:33:52
Postat av: Adam

Lördagen var tjock naize! :D

2009-08-31 @ 16:08:17
URL: http://blight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0