It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon

Skola idag, sen träffade jag Louise, och vi gick med Daniel och Kristoffer till Haga parken dit dom skulle med skolan. Sen drog jag och baby och fixade nya byxor till mig och hade det najs :)
Nu är jag hemma och tråkar sönder, får väl ändra färg på nagellacket eller något^^ Och äta kladdkaka, för det har vi!
Imorgon bär det av till Söderhamn, där Matz bor och där det ska vara någon festival liknande sak, som kallas Surströmmingsfesten, med artister, tivoli liknande grejs. Stannar där hela helgen. Haha, hoppas det blir najs iaf, fast det blir det alltid bara sötungen är med!
Puss på Daniel <3

Kommentarer
Postat av: daniel

puss älskling :D:D:D<3<3

2009-08-20 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0