Andra Advent

För det första, Cia fyller år idag, mega grattis till henne igen! :D
Idag va jag i stan med Daniel, har fetaste ångesten över julklappar, hittar inget jag tycker passar, blir galen. Men imorgon har jag iaf sovmorgon, men måste ändå lägga mig snart, kan läsa lite i engelska boken, Wuthering Heights, eller va den heter^^ Svindlande Höjder på svenska iaf!
Och kommande vecka kommer nog bestå av jävligt mycket packande, typ, ja, de mesta i mitt rum? Eftersom efter denna vecka är jag hos papi i 2 veckor, sen hos mamma en vecka och den veckan flyttar vi! Längtar som faen! :D
Men det är mycket som måste kastas, och jag hatar att kasta saker...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: daniel

:):):) lycka till med allt :):)

2009-12-06 @ 23:19:03
Postat av: Your Dream Closet

ja visst är den 28 dagar är underbar :)

2009-12-07 @ 18:37:33
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0