Ett liv

Jag har så mycket att skriva
Men så mycket att det inte går att skriva
Jag vill gå
Men jag vill stanna
Skrika skulle va skönt
Så att alla förstår
Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska ta mig till
Dagarna bara går
De kan inte bara gå, det är slöseri på hög nivå
Slöseri av ett liv jag skulle kunna göra bäst
Et liv som jag vill leva men inte vågar eller kan
Ett liv
Jag vill ha ett liv
Ett liv utan lögner, utan onda magar, utan oro, utan självhat, utan falska människor, utan fega männsikor, utan all jävla skit som finns nu
Men det är vinter, och vinter+louise= inte sant!
Så jag får överleva den kalla vintern med all skit
Vintern 09
För att sedan gå vidare till våren 2010
Då jag ska leva mitt liv
Det liv jag vill leva
Och jag får helt enkelt se vilka av de människorna som är lögnare och fega som finns kvar i mitt liv
För jag kan inte leva med personer i mitt liv som bringar me down
Då kommer jag ingenstans
Året 2010 är mitt år
Jag har ingen aning om just du finns med i mitt liv då
Ni som läser och vill, då får ni visa det
Jag har precis rest mig och kommer aldrig mer låta mig själv falla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0