Gott nytt år!

Mitt rum blir tommare och tommare för tillfället, springer runt och packar ner och slänger saker just nu. Känns så himla najs att flytta såhär nu när det blir nytt år, bättre på alla sätt att bo i Täby, ja fy fan vad taggad jag är!
Musiken är ju självklart på också, och snart blir det myyyycket god mat!
Dock hör jag utanför mitt fönster skitungar som börjat småsmälla redan, och för de som inte redan vet, jag HATAR raketer och allt vad det heter! :( Har väl bara varit typ de två sista åren eller något som jag inte gråtit! Kan minnas en nyårsafton när jag stod med huvudet och stirrade ner i marken ända tills vi gick in! Haha, ja jag har ont i magen nu :( Och faktiskt skulle jag ha vågat smällt raket idag, men det blir det inget av när man blir glömd.
Nu ska jag fortsätta packa, jag hoppas alla får en bra nyårsaton!
Gott nytt år!


bild från i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0