You're gonna be just fine

Till att börja med, hade sämsta drömmen, det var att jag kom tillbaka till orienteringen (vilket jag ska göra snart till våren! :D) men alla va typ sura på mig och alla i klubben dissade mig och jag ba wtf, fett onajs :(
Nu har jag precis försökt mig på någon sminkning med lite av sminket jag fick igår, älskar smink och att sminka mig. Har funderat på att gå en sån där kort intensiv grejs eller va de är, efter gymnasiet, det är typ ett halvår, men det kostar ca 60 000 kr vad jag har läst. Och sen är det nog inte lättast att få jobb inom det området sen...
Igår natt var det verkligen inte lätt att sluta läsa boken, halv fyra tvingade jag mig själv att sluta, men nu ska jag fortsätta!!! Tills de blir att åka till bion.

Kommentarer
Postat av: daniel

fett najs att den e bra :)

2009-12-25 @ 16:54:38
Postat av: Linnea

Vi tycker du ska återvända till orienteringen :D och vi kommer minnsan inte vara sura eller arga på dig så oroa dig inte för det ;)

2009-12-26 @ 01:59:38
URL: http://linneacarlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0