alltid, alltid, alltid bra

Träffade Daniel igår, vi åt glass på min håltimme, sen efter min frankska drog vi hem till mig :) <3
Sen taggade jag till stan för att träffa tjejerna, vi hade grovt najs, massa prat och sen blev det bio; fredagen den 13:e. Sjukt läskig, men najs :) Alla vet ju vad jag tycker om skräckfilmer! :D Kom hem typ halv ett. Då var det bara rakt ner i sången, så grovt trött :P
   Seg imorse, tråk i skolan. Men vi såg klart Gladiator på historian, den var faen bra! :) Men nu väntas en jobbig filmanlays till den, känna inte lika bra. Fast har hela helgen på mig med läxor eftersom Daniel den gubben ska till Dalarna^^  :*
Vi träffades idag också, niiiice priiice ;D
Jag är glad!
Fick min kvarlämnade semla från igår nu också, gott som fän men känner mig fet som fän nu.
Jag som hade tränat duktigt dag på gymmet, och spelat Squash! Haha, det var fan kuligt. Jag och Rebecca ägde iallafall hårt! :D

Nuuu är min mage för stor och jag bävar inför morgondagens grova träningsvärk. Så det blir att försöka sova, med den irriterande huvudvärken som har krupit fram :(


Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig <3<3 du e bäst <3:)

2009-02-26 @ 00:01:34
Postat av: mikkiela

Arninge :D Kostar 16 spänn! ;D

2009-02-27 @ 15:20:13
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0