badkarsfeber och rostad sill

Dagen itself <3
hejsan idag har jag haft en väldigt najs dag där jag druckit te ätit nudlar och pluggat :) allt gick megabra och nu vetm in supersmarta superhjärna ännu mer ^^ ( är det möjöigt O_o) efter att jag pluggat tog jag en VAAARM och skön dusch :) det var så grovt meganajsigt och jag stog länge framför spegeln och cehckade in min snygga kropp mjau !!! ;);)
jag har fått lampor av min söta pojkvän att ha i duschen :):) då ser jag perfekt så jag inte gör några misstag och råkar spruta tvål i ögonen elelr något liknande XD dom ändrar färg och de e meganajs :) 

notera härifrån handlar hela shitet about Daniel Lindblom neråt alltså inte uppåt där är det om bästa Louise <3

här är ett inlägg från wikipedia om brödrostar

Brödrost är en elektrisk apparat som värmer upp bröd. Oftast används vitt bröd till detta. Brödet får en lite mörkare yta som dessutom blir lite spröd efter att brödet är rostat. En brödrost har elektriska värmeelement bestående av glödande trådar som värmer upp brödet. Den elektriska effekten hos brödrostar är oftast 500 - 1000 watt.

tillbaka till inlägget.

alla hjärtans dag var meganajs, jag och baby badade varmt varmt varm ^^ och åt megagod mat som jag hade varit och inhandlat i vallentuna. nudlar med falukorv :):) såhär gör man, man strimlar en falukorv i strimlor, vi använder osthyvlar eller knivar, och sen steker vi det på mellan värme på spisen annars bränns skiten och de vill vi ju inte ( brandvarnare - korv - ont i öronen - mm ) sen när man ser att korven börjar få löite färg häller man i ett paket fryst wok och rör om och fortsätter stekandet. medans man gör allt det här så kokar man vatten och kokar upp 2-4 paket nudlar ^^ ( fett svyll ;););) )
och sedan när allt e klart häller man av vattnet från nudlarna och sedan i med dom i stekpannan, låt det steka runt lite med korven och grönsakerna och samtidigt hääller du i kryssor ( all around krydda -.- ) och soja ( 7 liter )
sen e det bara att tända ljus ta fram massage oljan och äta medans man får finaste massagen av sin snälla pojk/flickvön :)


Dagens Out fit <3
danne och danne

kände mig lite krasslig imorse och behövde något snabbt att dra på sig så jag tog på min blåa Borat Chinese outfit.
den e skön att ha på sig när man inte ska träffa så mycket folk <3

Min väska idag <3
danne väska

orkade inte dra med mig allt idag eftersom jag e lite krasslig så jag tog bara min nödväska som består av ungefär 1/25 del av alla grejjer jag brukar ha med mig. lite fin måste man ju va <3


det var allt för oss den här gången :D hoppas ni ahr det bäst ^^ :):):):) see yaaa later allii ........ giraff :D


noter a hela inlägget är skrivet av daniel lindblom ..... den dummaste av dom alla...... mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0