eeeeenglish, nä svenska >.<

Skolan, så jävla tråk, och så jäääälva hungrig! :( Kommer inte hinna äta sen heller innan franskan :/ Menmen^^
Jag ska träffa Daniel sen iallafall! <3 Näjs :)
Lol skummaste snubben som kom och satte sig vid oss innan svenskan och ville attt vi skulle underhålla honom för han var uttråkad... Han gick tydligen el, och eftermiddag, men har lektioner klockan åtta på morgonen :S Cybergymnasiet fortsätter attt bli sämre >.<
Sen har jag engelska och svenska att skriva klart, och samhälle att läsa och svara på frågor till. Det är också geografi prov imorgon så det måste jag läsa massa om också^^
Nu måste jag fortsätta leta efter en engelsk författare, så ska jag skriva om dennes barndom och om ett av författarens viktigaste verk -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0