have you forgotten

Skolan var tråk, typ sov på svenskan, sen var det franska, men kön till maten var inte lång så jag tänka äta då medans jag väntade. Men självklart ska det fucka ur, det var hår i maten!!! :S Åh fy helvete, jag höll på att spy så hårt när jag petade och såg det. Fy Fan, dom där fucking mat gubbarna borde skaffa sig hattar eller mössar så deras fucking hår inte hamnar i maten!! :S Sen vare tråk franska.
Seeen, drog jag till täby, mötte Louise :) Henkade till hennes gymnasium, Åva. Väntade tills hon var färdig, sen drog vi till täby c, kollade runt, käkade. Och det var en tant som hade ramlat och det var grovt med folk runt om, usch hatar sånt där, fett läskigt :(
Iiiiiih, sen träffade jag LINNNNNN! :D:D:D:D<3 Som var med Malin. Fett najs, grovt länge sen, fast jag och Louise var tvungna att dra till tåget, och hon träffade massa hon kände. Sen såg jag Fia! Gosh, typ sprang fram till henne, flera fuckng år sen sist ju!!! Sjukt kuligt iallafall :D

Nu måste svenskan skrivas färdigt, inlämning idag, sen borde jag göra samhälle, och läsa inför geografin imorgon.
Puss på att jag ska plugga skiten ur mig :*

Kommentarer
Postat av: Linn

DET VAR FETING NICE!!! :D måste ses snart igen <3

2009-02-12 @ 17:04:36
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0