i don't cry on the outside anymore

Jag får sån jävla damp på min skola, varför i helvete måste engelska läraren göra cp grupper så allt blir fucked up! Palla att jag måste ha en fucking håltimme bara för att klassen ska delas upp bara för att några osmarta personer inte kan hålla käften!! Vad är problemet med att hålla käft, egentligen, det är fan inte svårt!
   Men får väl se det från den ljusa sidan, att gruppen som slipper håltimme där har två timmars håltimme efter istället innan idrotten.. Sämsta upplägget enligt mig.

Svenskan kan ju suga hårt, nu när jag läser vad jag ska skriva om fattar jag ju inte ens frågorna, klantigt Louise, KLANTIGT! Får väl försöka mig på samhälls frågorna istället, även fast svenskan ska vara inne idag :'( Åååh, jag vill inte längre. Ingenting känns bra.

Jag behöver dig, mega, fattar du?

Ska fan söka typ överallt på internet: s k o l m o t i v a t i o n, please give me. Jag kommer ju faila så som jag håller på, men det går ju inte. Går inte.
  Jag har inte gråtit på typ en vecka, och inte fan tänker jag gråta. I don't cry on the outside anymore.

fucking shit update, tydligen skulle samhälls frågorna in idag också :'(  och tydligen gråter jag fortfarnde på utsidan också

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0