if my life was for rent

blogg.se är fucked up så här kmr inlägget som skrevs för ett tag sen

Ingen skola idag, blev och håller fortfarande på med massa läxor :) Kommer bli bäst :)
Imorgon är det idrott också, haha, och som jag lovat Rebecca ska jag också ha shorts ;) Fast då måste jag raka mig ikväll fän, orka^^ Fast att slinta i duschen, det är en bra ursäkt, förklaring vad man nu vill kalla det. Varför inte^^
Allting är nog ändå slut snart så som jag håller på :/ :P Ska förändra mig, det blir inge shit från min sida längre :D Jag kommer ha mycket därinne, överallt. Får bara lära mig att leva med det, så jag inte gör någon annan illa :)
Blev bara nudlar till lunch också, kanske bara ska bli det de andra luncharna också? :) Varför inte liksom^^ :P Nudlar är gott, och ja, . Ja. :P

See you when you're 40

Kommentarer
Postat av: Linnie

sv: vi ses ju nästa vecka :D wihooo!

2009-02-18 @ 12:23:59
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:O)



http://wendeelaa.blogg.se

2009-02-18 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0