Ironi? Nä det skulle jag inte kalla det..

Skolan suger ju verkligen kuk.
Men jag, rebecca och natalia jobbade bra på idrotts teorin.
Har franska tills imorgon, sen historia och samhälle till fredag. Fuck det mega.

Fick iallafall träffa daniel idag <3 saknar som fan, hela tiden<3
Deathstars imorgon :)

Och alla vet ju att jag är bäst, stark som inihelvete. Ingen aning om vilket stark jag pratar om men jag inbillar mig att det är det stark jag behöver. Jag är stark. Jag klara allt. precis allt. Det är iallafall vad alla kommer att tro även om jag inte gör det. För jag är ju stark? Japp. Jag kommer ju inte dö av stress shit överallt, om allt. Kommer ju inte dö av typ allt jag vet får mig gå under. Nepp :D För jag är stark :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

You go, girl! :* <3

2009-02-05 @ 16:40:53
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0