kärlek är för dom

En sak har gjort mig grooooovt glad idag, jag hittade min ring somj ag trodde jag hade tappat! Den låg självklart i väskan -.-' Hahah, men fy satan vad glad jag blev! :D

Ska dra till morsan idag, fast hon är ju inte hemma, utan jag och daniel ska vara där. Men jag måste ta mig till vallentuna först, måste typ gå också om jag ska slippa vänta en timme på tåget >.< Men kan ju självklart inte gå nu eftersom pappa och ann inte är hemma, för jag kan inte lämna lukas ensam. Fast han ska snart iväg till en tjej kompis, men det är klockan två. Så jag får väl sitta här en timme till och inte göra något innan jag kan börja gå. Gosh, jag hatar att gå, så jävla tråkigt ensam.



Kärlek är för dom, dom som har tur
Kärlek är för dom, dom som har tur
Kärlek är för dom
Kärlek är för dom

Vad kan vi om sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0