Piano<3

Sitter och skriver på svenskan, går asbra och känns aslätt förutom cp frågor som jag inte fattar men gör ändå mitt bästa. Letade musik att ha som bakgrund, tryckte något random på youtube, blev den här, gud den var asbra! Kommer väl knarka den hela kvällen :) Älska piano, så jävla najs och fint, tur att man har bästaste killen som är bäst på att spela piano då. Älska att lyssna.
Men ska nog gå och sova ganska tidigt idag, känner mig inte så pigg, huvudvärken har kommit tillbaka, men klunkar mega vattten. Men sover jag lite blir det nog bättre.
Skriver nog något mer sen när svenskan är färdig :)

Lyssna nu på den här braiga piano låten sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0