pucko

Köpte Pucko idag, var ju megalänge sen, men mega gott! :)
Engleska idag, det är typ enda lektion jag jobbar riktigt bra på, skriver på som fan och allting. Språk är ett av mina favorit ämnen, lätt.
Hahah, när jag satt och skrev så satt killarna framför mig och snackade massa skräckfilmer, och alla vet ju att jag älskar skräckfilmer. Så jag kollade upp ibland och lyssnade XD Haha, sen säger dennis ba, hon lyssnar vad vi säger. HA. Det var ju bara bra dom snackade om ju!  Och lady gaga, det är väl inte ett så jätte konstigt namn, alla artiser har typ fucked up artistnamn^^
Och min mobil har blivit cp, 5:an slutar fungera ibland. Blir riktigt fucked up sms.
Idrott för första gången idag, det var kuligt. Men fuck surkärringen som var cp när vi väntade. Och FUUUUUUUCK, jag har tappat min ring. Vetefan vart eller när, märkte det när jag satt på en bänk i salen och ba noooo :''''''( jag vill gråta, det var en najs ring, har haft den meeega typ 24/7 juu... Ge mig en ny, please? fast den finns nog inte

Nu måste jag skriva färdigt engelska läxan som är tills idag, sen svenskan som är tills imorgon, sen historian som var tills i fredags :S Men men, jag försöker så jävla hårt, och idag har jag bara försökt lite extra. Och jag kommer fortsätta, vetefan hur det kommer gå med allting, håller redan på att fucka ur redan nu men jag chillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0