Tears stream down your face

Jag är trött typ 24/7. Igår somnade jag liksom sittandes i stolen när jag och baby spelade någe dator spel -.-' Men imorse var jag pigg så jag kom upp en kvart tidigare och hann äta frukost, med Lukas. Som gjorde en "pryramid" macka! ;D
  Fick VG- på geografi provet även fast jag inte hade gjort vg frågan, men det fanns tydligen vg grejs på de andra frågorna också :) Samhället sög som vanligt också, gosh, sitter ju  och nickar till hela tiden. Sen var det film också, då är det änu mer omöjligt att hålla sig vaken! Men så sag jag någon annan som gjorde previs samma sak och höll på att börja asgarva! Sen kom jag och tänka på om det är så jag också ser ut när jag nickar till... Inte så charmigt.
  Taggade till morsan, åt massa chips, inte najs. För mycket shit.
Ska göra färdigt alla läxor den här helgen också, fast imorgon hade tydligen farsi fixat en grej så vi alla ska åka iväg lite :)

Allt mitt glada humör har typ försvunnit, jag fattar inte. Jag har ju varit jättegladmega länge nu ju :(

Tears stream down your face

Kommentarer
Postat av: daniel

förlåt <3 jag älskar dig <3

2009-02-27 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0