What's going on...

Jag har gjort färdigt en läxa helt, skrivit allt till religionen men imorgon ska jag lägga till och så så den blir bäst. Ska också skriva färdigt mitt försenade referat imorgon. Samhälle ska jag läsa ikväll när jag ligger i sängen (om jag orkar) Det blir nog matte imorgon också. Kanske mer jobb på de andra två svenska uppgifterna. Fuck, måste göra historia filmanalys också.

Måndag: Religionsuppsats inlämnad [ ]

Tisdag:
Matteprov [ ]

Onsdag:
Engelska text [ ] 
                 Historia filmanalys [ ]

Torsdag
: Svenska muntlig redov. av en bild [ ] 
                  Svenska informations sökingsuppgift inlämnad [ ]

Fredag
: Samhälls ekonomi prov [ ]
               Läst nått kapitel i geografiboken [ ]


Har jag glömt något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0