you may like it here

veckans planering:

  • göra några läxor, men matten kan dö, jag fattar inget, någon som snääälla kan hjälpa mig
    och historian måste jag göra färdigt, men det går nog lite bättre, förhoppningsvis.
  • positivt tänkande, började bra idag iaf, men nu inte lika bra. men det fixar sig,
  • köpa byxor, jeans, sen vill jag pröva de där andra. men vetefan när, blir väl nån dag när man har tråkigt efter skolan som vanligt.
  • göra glada saker
  • inte göra onödiga grejer, vara stark, inte bli svag. den här veckan visar jag inget sånt. även om det finns, det kommer inte fram.

i'm not running away, papi. prison break, fattar inte allt men det funkar fortfarande


Kommentarer
Postat av: Linn

sucre <3333 hahaha skoja :p pb är bäst! fast det behöver jag ju inte säga till dig för du vet att jag tycker det.. hahah xD

AA ikväll iaf :D

puss sötis <3 du är bäst

2009-02-03 @ 14:56:32
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0