<3

Curling idag, feting svårt men ganska kuligt. Garvade mycket^^ Kallt var det också >.< Och det slutade dåligt för max som halkade och slog i hakan. Tror han fick åka in och sy :S
Åkte med en ny buss idag, 611^^ Curlingen låg precis vid Danderyds Gymnasium. När jag gick av bussen gick typ 20 pers också av där, och alla skulle till gymnasiet. Jag undrar hur det hade blivit om jag börjat på danderyds gymnasium istället. Helt konstigt att tänka att jag kunde gått där. Men cyber funkar.
Var med morsan på en lägenhets visning i Danderyd idag, men jag tyckte det var ganksa skabbigt :P
Nu sitter jag och tänker på sötaste daniel och ska nog gå och göra färdigt engelskan helt tills imorgon eftersom det är redovisning då. Hoppas både Emy och Natalia kommer så vi får det gjort, blir inga fler chanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0