live your life

Skolan började, det var ju mycket skola. Satt typ på digitala bilden i 20 minuter och gjorde inget, medans läraren kollade upp om alla lektioner skulle bli inställda pågrund av att det bara var 7-8 grader i skolan >.< Så vi fick sluta.
Jag som hade hopppats på matten att vi skulle få tillbaka proven som läraren segat med.
Och inte kunde jag sova inatt heller, palla ligga helt klarvaken till halv tre. Sen vaknar jag kvart över fem inte trött alls.
Nu kollar jag ännu mer Veronica Mars, det går typ hela dagen på 2.an. Det är feting bra! :D Ska nog hämta lite glass också^^ Sen ska jag träffa baby när han kommer från skolan :):):):):) <3333

måste göra färdigt franskan också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0