Out of Control

Sitter och kollar Breakfast Club, gosh vad jag gillar den filmen, så jävla braa!
Men måste sova strax, måste fan upp tidigt imorgon.
Men det kommer nog gå bra, yesyes.



 

I feel like I'm spinning out of control
I try to focus but everything's twisted
And all alone I thought you would be there
(thought you would be there)
So let me know that I'm not alone





FITTA, jag kom precis på att jag glömde kolla reprisen av lipstick jungle som gick i lördags, vaafaaan är jag cp för, jag sa ju att jag skulle se den eftersom måndag gick det tydligen inte, fan inte lördag heller, men fan imorgon,

Kommentarer
Postat av: mikkiela

hihi det är white baits, småfiskar i vitlök/vinägersås hah

2009-07-27 @ 15:27:41
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv: Vrf kmr du ha en tråkig födelsedag :(?

2009-07-29 @ 10:30:21
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0