thanks for making me, a fighter.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag vill bara skriva.
Jag är bara så otroligt förbannad på allt fucking shit.
Mest förbannad att det alltid händer mig.
Bara för att hela min uppväxt var shit behöver väl inte resten av all shit hamna på mig nu med.
Jag är bara så in i helvetes satans förbannad på den fucking kärringen som förstörde mitt liv och fortfarande har makten att skada mig, även fast hon inte är medveten om det och inte ens gör det med flit.
Jag hatar att den söta lilla pojken nog har alltför jävla mycket skit i sitt huvud, önskar jag kunde klia honom på ryggen varje kväll och säga att allt kommer bli bra, inte bara idag.

Jag är nog den starkaste människan jag känner, för jag förstår inte hur jag har klarat allt, hur jag inte släppte taget då och hur jag nu tror på en framtid som kommer bli bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst baby <3<3<3 puss<3 :)



jag älskar dig sötnos allt kommer bli bra <3<3<3 du e bäst<33 glöm alldrig det<3<3

2009-07-12 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0