:D

Allting känns fett bra nu!
Skolan kommer bli bra, ska fixa allt det sista denna veckan, idrottsprov imorgon också men det är ju ganska lätta saker om man själv har tränat/tränar för då kan man sånt där.
Men jag har fortfarande ont i halsen, och nacken. Lite förkylning kanske, men Daniel var iaf här med lite krya på dig grejs och vi hade det bäst! <3
Nu ska jag gå och sova, imorgon blir det frågesport på historian, man kunde vinna kakor så jag är taggad! Men antar att alla kommer få annars kommer det bli ett förjävla liv i min klass!
Drar mig till sängen nu, ska blir meeeega skönt!
Puss på daniel! <3

btw, ska kanske skaffa mig en egen dator, vilket skulle vara förjävla najs!

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig :) <3 du är bäst<3



fatta ksönt med egen dator^^ att slippa alla din mors långsamma som hänger sig och sånnt :P ^^<3

2009-06-10 @ 08:56:03
Postat av: Louise

ingen som jag använder hos min mamma är långsam eller hänger sig? :P

2009-06-10 @ 11:38:25
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej sorry :P

2009-06-10 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0