Easy?

Jag mår bra, eller, jag mår bra av att det är sommarlov och sånt. Men jag mår inte bra eftersom att jag är sjuk, men det känns faktiskt inte så mycket. Så jag hoppas slutet kommer gå fort nu!
Imorgon ska jag förhoppningsvis försöka träffa Daniel eftersom hans familj skulle ha massa midsommar grejs på fredag och jag åker på lördag, så då får vi passa på imorgon :) Längtar så in i helvete efter honom, fyra dagar är fan det längsta det gått på jätte lång tid! Inte kul :( Men när jag varit sjuk har jag i princip bara kunnit sova och tänka på hur bajsigt allt kännts så har inte hunnit tänka på hur lång tid det gått, skulle nog vara outhärdligt annars!
Nu ska jag nog lira CS med min broder! Sen kanske kolla om de går någon film, eller kolla någon serie på datorn för att sen sova.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar så in i helvete efter dig sötnos <3

2009-06-17 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0