i can't take i any longer

Äntligen hemma.
Sitter och svettas i min säng, här hemma i Sverige liksom, men där fanns det air condition på rummet.
Frisk är jag iaf, tror jag. Allt är borta iaf, kan ju säga att jag trro jag fick ut tre stora bitar av hjärnan under veckan men täppt i näsan är jag inte längre iaf så jag slapp börja gråta på flyget!
Blev inte så många bilder, fast pappa har väl i och för sig, mina kommer väl kanske upp imorgon. Då jag inte kommer ha något att göra, får väl sova. Det är väl vad mitt sommarlov kommer gå ut på, eller va seg. Fucking sjukdom.
Aja, jag känner att det blir för negativt. Jag var glad att komma hem men nu vill jag bara sova, godnatt.
btw så har jag nog fått cancer i ena benet, fucking sol och fucking louise som inte kan hålla sig vaken

i hate this part right here

Kommentarer
Postat av: daniel

välkommen hem älskling :)<3

2009-06-28 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0