I'm everywhere

Orienteringen gick inte bra idag, men jag fick iaf MVG.
Träffade daniel sen<3
Och som ni kanske märker med detta så är internet fixat av min bästa papi. (HAH, roligt va? och nu vet alla hur min farsa ser ut också)
Ska nog gå och sova nu, fast ska göra franska läxan först. Även fast det är så att jag har sovmorgon imorgon, åh så skönt. Massa frukost och sova länge. I skolan blir det bara 50 min franska, plus att jag måste hämta idrottsprov papperna, det får jag inte glömma!
Bajsbajs, nu drar jag till min grovt sköna men dock lilla säng!
Jag pallar inte att alltid komma i andra hand...
I'm everywhere, always there. where the **** are you

Och Louise, du kommer klara dig bäst. Du är så mycket mer värd än en sån skit<3

Kommentarer
Postat av: isabelle

din papi är söt :) Ni är grymt lika såg jag nu!

2009-06-05 @ 12:05:19
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0