jag fucking dör!

GAAAAAH, sitter hemma hos Daniel ensam i hans rum oh verkligen D Ö R för det är så satans varmt!
Han var tvungen att åka iväg och jobba, till klockan nio :( Har typ gått en timme snart sen han drog, men är ju mega lång tid kvar...
Har läst så jag bara ha typ 230 st bloggar kvar, men orkar inte resten nu, bara tråkigt kvar, hur pallar jag ens läsa så många!
Ååååååh,  jag vet inte vad jag ska göra, önskar jag hade baby här, en pooooool, mega massa sprite som det fanns i Turkiet! Vi hade all inclusive så man kunde gå till baren närsom helst på hela dagen och fråga om hur mycket dricka som helst fan! SÅ najs, önskar jag hade en läsk automat här nu, dör för helvete :(
Ska nog läga mig och försöka sova tills baby kommer, då gr itden fort och jag kommer vara pigg inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0