Light up, light up

Hm!
Asså jag blir deprimerad när det inte går att äta nu, för det gör så jävla ont i munnen. Och så pallar jag inte nacken och shit. Men jag blir ju typ aldrig sjuk, och nu är jag bara lite smygsjuk, så jag antar jag får leva med det.
Har ingenting att göra nu, men klockan nio börjar Grey's, vill ha färdigt en inlämningsuppgift tills dess. Så, jag gör den nu, duschar, ser hur mycket tid det finns kvar sen, målar naglarna till Grey's, fast innan det måste jag letade fram de extra grejena som jag ska använda på naglarna, får se om det funkar sen, och om jag pallar langa bild på det!
Men iaf, för att berätta något väldigt roliiigt! Spelet som jag och Daniel spelade sönder förut, vann han ju på en dag! Och nu har väskan kommit, från Tropicana Juice! Och jag har fått mitt presentkort från en internetsida! Så det blir bilds på det iaf sen, men nu måste jag försöka skriva en av de där uppgifterna!


Kommentarer
Postat av: daniel

du är bäst!:)<3

2009-06-10 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0