Lyckan kommer lyckan går.

Uschi, imorse vaknade jag och mådde feting illa. Fick springa till toan flera gånger men det kom inget. Kunde inte stanna hemma heller, hade religions prov. Var grovt rädd att jag skulle börja spy på bussen men väl framme vid bussen hade det gått över som tur var!
Nu sitter jag och gör inget, undrar vad det är Daniel håller på med som gör att han inte kommit till sitt piano och kan ladda...
Så jag blir väl hemma idag, ska försöka mig på några läxor. Annars blir det chill, skönt som fan!
Är ledig på fredag också, plus mega sovmorgon på torsdag! Så jävla nice!

Kommentarer
Postat av: daniel

ledig och sovmorgon e alltid najs :)<3 och jag såklart ;);););););)<3



puss älskar dig :)<3

2009-06-01 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0