Pallar inte vara fucking sjuk!

GAAAAAAH! Åh jag är så sur och fucking allt typ!
Jag är så jävla fitt sjuk, har typ aldrig varit såhär sjuk. Och det har varit i över en vecka nu!
Bajs, och imorgon är det skolavslutning, jag vill gå, mega. (TÅRTA)
Men som det känns nu, skulle inte tro det va.
Så om jag mår dåligt imorgon när jag vaknar måste jag åka till Vallentuna Doktorn, ensam... 
Sämst, och farsan sa typ att mina halsmandlar var svullna. Tänk om jag måste operara bort dom nån gång, någon som har gjort det och kan skriva hur det var??
ååååååh, så sämst!!! Måste ju bli fucking frisk till lördag när vi drar till Turkiet
Så antar att jag borde gå och sova lite nu.
Hoppas ni andra har det bra och mår bäst, ta fucking vara på det för det här suger kuk! :'( 

Kommentarer
Postat av: daniel

baby :`(

2009-06-16 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0