Turkiet del 2 eller nått

Bilder som min fader har tagit, finns många fler, men tog ut några, den som vill se allt får väl sno min datorn och kolla^^

Okey, det här var midsommar, men sjuk så in i hlevete var jag iaf, o de va dagen innan turkiet så den får komma med :<

fredrik, christoffer, charlotte, ann o jag utanför hotellet.

charlotte o jag, fett sjuk och blek jag ser ut >.<

ann, charlotte o christoffer

.

jag , papi o fredrik, snacka sjuk jag var och ser ut där!

fredrik o christoffer

jag, fredrik o ann

.

.

undervattens bild på brushan

very much snyggt!

hahha

undervattens bild på fishie!

öööööh

.

.

.

.


Det var några iaf, pallar inte ha massa text till för jag är inte mitt bästa jag just nu och vill inte förstöra något.

Kommentarer
Postat av: daniel

du e snyggast baby<3<3:)

2009-06-30 @ 09:51:27
Postat av: Isabelle

Hade du det bra där då :D?

Fredik har växt som faan ser jag och blivit brunast, såklart :) Hihih<3

2009-06-30 @ 09:55:41
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hahahha, du och Fredrik är aslika er papi! :D

2009-06-30 @ 14:07:27
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0