turkiet

Update fran Turkiet!
Varmt som fan skulle jag vilja saga ıaf! Och det ar inte rolıgast nar man fortfarande ar sjuk :(
Inget har blivıt battre sen jag akte. Borjade grata pa planet ocksa. sa vıll ınte med flyget hem om det fortfarandee ar sahar dda >.<
Lıte brun har jag blıvıt. och rod. Tyvarr vet jag inte alls hur maten smakar eller hur det luktar har. ıbland kanns det bra. kan ata vad som helst och grejs. men man vıll ju anda kanna...
Saknar danıel mest. det ar sa drygt! <3 vıll hem och puss pa dıg baby. hoppas jag ar frısk nar jag kmr hem!!! <3
ı love you baby<3
nu ska jag typ dra. kom ınte ın pa msn. cp tangenter. men danıel sot ar val ınte ınne nu och han ar den jag vıll prata med :(
hoppas du gor nage kulıgt baby. tanker pa dıg 24/7
hejda. nu ska jag ga och svettas och ha ont ı halsen.


Kommentarer
Postat av: daniel

kom hem!!:(:(:(<3

2009-06-23 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0