^-^

Jag hittade en gammal klänning, tänkte sy om den till en tubtopp eller va fän det heter, men den var lite längre, så det blir en tub klänning! :D
Det gjorde mig fett glad, jag älskar att sy egna kläder, eller sy om kläder och grejs. Det är nice price!
Jag vill mega ha mitt långa hår back! Men det har växt sjukt mycket sen jag klippte mig, och om man toppar ganska ofta växer det ju fortare, så jag får nog klippa mig snart så jag får mitt långa hår :)
När jag kollat färdigt The Hills ska jag skriva ut massa bilder och fixa, sorry MCR. :P


Feeeeeeeeeeeett snygg kille! :$

Kommentarer
Postat av: mikkiela

Ledsen att behöva avslöja detta;

även om man klipper topparna ofta växer håret inte snabbare, det blir endast tjockare och ser mindre slitet ut.

:(

2009-03-17 @ 19:19:49
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: mikkiela

ja jag är seriös. it sux ! :(

2009-03-17 @ 19:58:42
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0