:D

Gosh, jag äter verkligen äckligaste pizzan just nu :S Den smakar fan nyponsoppa helt seriöst! :S Grovt äcklig på en pizza iaf :(
Nu ska jag dra och kolla om de är någe The Hills 17.10, sen byta om i reklamerna sen ta tåget till vallentuna, bussen till brottby sen hem till baby och sen ska vi ut och TRÄNA. Så jävla najs, jag är feting taggad! :D
vet ni en mer sak, det börjar typ bli mega med vår nu! Det gör mig otroligt glad kan jag säga! :D Och hela dagen har jag tänkt på alla najsiga saker som man kan göra på sommaren :) en speciell grej var fan orienteringen, det är så jävla najs på sommaren att springa iväg från starten med en mega lång bana och typ tro att man verkligen inte kommer klara den. Och det är grovt varmt, man får mega huvudvärk, och solen skiner meg. sen kommer man till sista kontrollen och det pirrar fett och man springer det fortaste man kan och är sedan mega glad över att man klarade det där svåra. om det  går bra såklart ;)
Aja, nu blir det the hills och äcklig pizza :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0