:*

Nu sitter jag och skriver ner grejs till den muntliga bild redovisningen imorgon, inte taggad. Palla stå inför klassen och berätta om nån tråkig tavla med dansande dalamänniskor som är målad av en konstnär som inte bara gillar att måla dansande par utan även nakna kvinnor -.-' Haha, japp. Plus att den rädsla som fortfarande finns kvar över muntliga redovisningar inför många personer inte heller gör saken bättre. Men är man så snygg och bäst som jag ska det nog gå bra :D
Två andra svenska uppgifter ska också in imorgon, det går nog.

På riktigt, jag börjar bli tjock. Eller kanske inte, men nu känner jag mig tjockis iallafall, men imorgon är jag fin igen. Fast bara för att folk sa att mig att jag måste äta si och så då så käkar jag blä och blä hela tiden. Jag kan ju inte tro att jag kan äta skit för att gå upp i vikt och må bra^^ Så jag får sluta med skiten, och bara äta vanligt^^ För jag kan ju inte bli tjopck igen.

Greys Anatomy börjar nio, så innan dess ska hela upplägget inför redovisningen vara färdig, och påbörjning av den andra svenska grejen. Om jag har klarat det, då får jag... Måla naglarna! Hm, röda!  Eller, kanske rosa, orangea! Neeeeeeej, blåa får det bli! :D

Dagen: Tråk historia, tråk engelska, seg håltimme, otaggad idrott. Gymmet var drygt som fan, squashen var lite rolig, men inte när det ska komma komentatorer som inte ens kan snacka engelska, och säga att jag går fucking krabbgång? när jag typ snubblade på skosnörena -.-

puss på daniel som har en söt näsa :*

Kommentarer
Postat av: becca

sa de att du gick krabbgång? XD det hörde inte jag haha!

2009-03-04 @ 21:18:20
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0