Fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e. Har fän inte hänt någe dåligt eller vad man säger för mig. Skulle kanske gjort det om vi fått tillbaka samhälls proven men det fick vi inte! Haha, fast skulle nog velat ha det ändå. Så jag vet om jag klarade det eller inte...
Tydligen ska vi börja med FN på samhället nu -.-' Pallar verkligen inte, och så skulle vi se någon film. Ah, jag kan ju helt ärligt säga att jag vet verkligen inte alls vad den handlade om. Jag sov, asså inte typ låg ner på bordet och sov, men jag slumrade liksom till heela tiden. Likaså vaknade jag hela tiden, och verkligen försökte koncentrera mig mega på filmen, för det känns som jag missar massor annars. Men fan, jag var så fruktansvärt trött!
Men nu är jag typ pigg, och glad, Daniel kommer snart,  gladare kan jag nog inte bli<3

Juste, Kings of Leon kommer till Hultsfred, och The Sounds också, massor av bra band fän XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0