fucking ketchup :S

MIn skola är lame. Kurserna kan suga kuk. Har bara 150 poäng att välja till. Och jag som ville ha trafikkunskap bl.a, men den var 150! Då skulle det typ bara bli en kurs. Så ska kanske inte ta den...
Fail hemma när jag skulle fixa ketchup flaskan, tog bort den dära skyddplasten som sitter där när den är ny. Sen var det också en sån där fucked up flaska som står upp och ner och sprutar mega ni vet? Men så såg jag att det satt gummi i hålet där ketchupen kmr ut, men fattade att de kanske var för att ketchupen ska sega ut lite och så. Så jag ställer ner flaskan och tänker att jag vill se hur det ser ut när ketchupen kommer ut genom gummihålet, så jag trycker sakta på flaskan. SPLASH! Mega stänk av ketchup rakt upp i fejjan! :S Inte najs!!!! Gosh garvade och typ grät på samma gång.

Yeah, kuligaste livet, nu ska jag kolla Greys Anatomy.

Kommentarer
Postat av: Maija

Alltså vi har ju 150 poäng i tvåan och sen typ 250 i trean. Och om man väljer trafikkunskap får man välja en extra 50 poängskurs :)

2009-03-11 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0