fucking shit

Engelska imorse, grammatik. Så drygt men lätt så jag gjorde massa. Palla att klassen inte kan hålla käften heller. Tur att iPoden inte dog även fast batteriet har varit rött hela dagen! Då vet jag inte hur jag hade klarat mig.
Sen var det svenska, gosh, min mage dog mega innan. jag ba; ok jag ska va nästa till becca, sen ba, nää, nästa! Nästa! Sen blev det jag iaf. Gosh, gillar det verkligen inte. Använde typ hälften av all kraft jag hade till att se till så att det inte syntes hur mycket jag skakade när jag höll i blocket >.< Fick iaf VG på skiten. Självklart med kommentaren, du  måste bli säkrare på dig själv. Du måste tro mer på dig själv. Mer ögonkontakt. No shit att jag inte hört det förut, men det var ju länge sen, men hon vet ju inte hur jag var innan så nu måste jag bli ännu bättre.
Franska sen, vi var tre pers. Lol. Men när jag kom in låg Oskar och sov så jag fick gå och prata betygssnack med Zita, samma fucking shit där. Du måste bli säkrare och våga blablabla. Sen kan hon ju inte hålla käften utan börjar snacka massa annat shit med mig -.-'

Hur fan ska man bli säkrare på sig själv? Jag fattar ju hur jävla lame jag är när jag hör det här, och från två personer på en dag. Ännu värre, även fast dom gör det för att jag ska bli bättre. Men fuck mig asså, jag pallar inte. Nu behöver jag något som skulle göra allting bäst och jag behöver vara glad för jag vet inte ens när jag var mega glad senast förutom några timmar i tisdags.

FUCKING SHIT

"du vet att folk dom skulle skratta om jag ramlade ner och dog"

Kommentarer
Postat av: becca

wtf, jag tyckle du så säker ut när du stod och snacka iaf :O :D

2009-03-05 @ 16:12:47
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0