Käften :D

Åh, jag borde så jävla hårt göra alla dessa läxor som får mig må så jädrans dåligt. Och ännu mer dåligt mår jag över alla som säger, det är bara att göra. Det är inte svårt. Blabla, pallar inte. Fattar man inte ska man skita i det. Försöker man inte ens förstå, ja, då ska man skita i det ännu mer! Blä!
Jag ska fan kolla på The Hills Weekendbreak elelr wtf det är, massa avsnitt jag inte sett. Och bara ha det najs. Sen blir det lätt läxor, och då kommer jag äga sönder dom! Så håll bara käften!

Åh, fuck, nu var det jävligt charmigt på the hills.
Typ en låt där dom sjunger, I will be  your angel och en kille som säger jag vill vara med dig och massa grejs. Haha, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0