Och viljan att kämpa

Jag förstår inte hur skolan kan suga så hårt, uscha buscha!
Geografi prov imorgon, ska plugga lite mer nu, när The Tyra Banks Show är slut. Sen ska jag fixa mer i rummet, måste fixa bilderna också :)
Btw, igår påväg till idrotten såg jag snödroppar, ett najs vårtecken! :D Vädrat blir ju bara najsigare och najsigare, så jävla najs att vakna och dra upp persienerna och det är sol, klockan sex på morgonen! Det gör mig så glad, det ändå som är sämst det är skolan, men jag ska fixa det. Fuck, måste ju välja kurser också. Ska kolla om Psykologi A är en 50 poängs kurs, då blir det trafik kunskap och psykologi. Hjärnskrynklare here I come, nä jag vetefan vad jag ska bli...

Hittar vi styrkan, och viljan att kämpa.- tv1000
Dont ever let anyone tell you you can't- will smith, jakten på lycka?

btw! Jag köpte armbandet :D

Kommentarer
Postat av: becca

men hörru! psykologi A är ett av våra karaktärsämnen eller vad det heter :O så det kommer vi ju ha obligatorískt i tvåan tror ja.. :p

2009-03-19 @ 18:22:44
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0