Palla

Har grovt ont i ryggen nu, så jag borde sova. Men måste duscha först. Sen börjar jag åtta imorgon, inte taggad! Men hoppas på att man får tillbaka historia proven, är det dåligt resultat vet jag inte vad jag gör för det kändes fan mega bra.
Jag mår inte så bra heller. Fast tidigare idag när jag skulle till Daniel kändes allt förjävla omänskligt bra, så ja, det var väl för bra för att vara sant att jag skulle må så bra som jag mådde då.
Massa lera har jag på min hand också, har jag fått det där shitet utav stress så kommer det ju fan inte försvinna innan sommarlovet, vetefan om det ens kommer försvinna då. Känner mig förjävla stressad hela tiden :(
Nu pallar jag inget, ska duscha, sova, inte tänka på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0