P.S. I Love You

Åh, pallar inte att jag börjar åtta imorgon. Sånt suger. Fett trött är jag då kan jag säga, men får trösta mig med att jag på onsdag börjar tolv! :D
Började läsa P.S. I Love You på tåget, åh, ville typ gråta när jag läste första sidan. Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa mera :)
Tror dock tyvärr att mitt två gånger framskjutna matteprov kan tänkas äga rum imorn. Och jag kan nog ingenting. Inte så bra kanske, men pallar inte deppa över det nu. Blir det IG får jag bara bita ihop och fixa ett omprov.

Kommentarer
Postat av: becca

aaah i remember! fattade aldrig att det var till någon högskola xD

2009-03-10 @ 16:16:24
URL: http://bexis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0