...tills hon dör.

Blev verkligen inte mycket till läxor idag, än så länge. Måste ju skriva färdigt religionen sen. Men det kommer nog ordna sig, eller jag ska se till så det ordnar sig :)
Var iaf ute med Lukas den grymnt jobbiga ungen, och blev än en gång påmind om hur mycket jag behöver börja träna igen -.-'
Har kollat tv idag, fastnade för High School Musical 1, på Disney Channel imorse. Den var tillochmed dubbad till svenska, men jag kollade ändå. Haha, vet inte hur många gånger jag sett den! I'm a big fan xD
Nästa vecka börjar iaf de najsiga programmet Sanningens Ögonblick, haha, så hemskt men så underhållande så det inte går att slita sig ifrån. Wipeout, (tror jag det heter), börjar också, ska lätt se!
Men nu blir det duschen, sen religion, ett fjärde försök att se sista kvarten av Andra Avenynsvt play och sen förmodligen den underbara skönhets sömnen.
Fuck, det fick mig att tänka på min hemska mardröm jag hade inatt. För att göra en vääldigt lång dröm kort:
   Min föredetta elaking, bitch, fucking, jävla cp, fitta till styvmor förskte att mörda mig. Det hände massor av hemska saker. Efter ett tag vaknade jag upp av att Daniel den underbara människan får liv i mig, och jag vaknar helt förjävla misshandlad av henne. Hade nog tuppat av av det. Vi början springa därifrån, jag lånar hans mobil för att ringa min moder, men förtår inte hans siffer system på mobil så vi måste stanna för att han ska hjälpa mig. Hon kommer ifatt och och det slutar med att jag slår henne med en vägskylt, tills hon dör.
Hm, jag vet inte om jag vill sova längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0